<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Silkeborg

Hjertecafe At rejse med hjertesygdom

Torsdag den 19. januar kl. 19.00-20.30 i Lunden, Vestergade 70, Silkeborg »At rejse med hjertesygdom« v. sygeplejerske Pernille Strauss. • Hvordan er jeg dækket ved rejse i Norden, Europa og resten af verden? • Hvad dækker det blå EU-sygesikringskort? • Er der særlige forholdsregler ved at rejse med hjertesygdom? • Få tips om at opnå tryghed ved rejser. Tilmelding på tlf. 26 53 19 40 senest 13. januar.

Vi håber på et givende samvær omkring de emner, der tages op. Begge oplægsholdere kommer fra Hjerteforeningens Rådgivningscenter i Århus, og I må endelig komme frem med spørgsmål og erfaringer, gode som dårlige, så vi får talt om noget af det, som optager og fylder i de nære og daglige. Der serveres kaffe/the med brød. Hjertemotionsdeltagere går frit ind; mens alle andre betaler kr. 30 for oplæg og kaffe. Ældre Sagen og Hjerteforeningen, Silkeborg samarbejder om de to cafeer.

Praktiske oplysninger

Lunden Vestergade 70 Silkeborg